تبلیغ وینک مگ

“پرند”، شهر بی‌دفاع! وقتی شهر بی‌صاحب است و شورای شهر هم در خواب…!

هفته-نامه-انتشارات-مامن

هفته-نامه-انتشارات-مامن

“پرند”، شهر بی‌دفاع!
وقتی شهر بی‌صاحب است و شورای شهر هم در خواب…!

افروز نیوز- (پرویز امینی) مردم پرند چه گناهی کرده‌اند که ماه‌هاست شهر آنها از صدقه سر بی‌تدبیری و بیخیالی اعضای شورای شهر هنوز صاحب ندارد و مردم کماکان بلاتکلیف هستند؟
با انتخاب حمیدرضا الهیاری بعنوان شهردار رباط‌کریم و عزیمت وی به دیار کریمان که در نیمه‌های سال گذشته رخ داد، نه تنها شهر پرند هنوز شهردار ندارد، بلکه سرپرست شهرداری (مجتبی مرادی نوروزی) هم بدلیل اتمام ماموریت، محبور به ترک صندلی شد و مدیریت شهری پرند همچنان بی‌صاحب است! و شورای شهر هم که تخته‌گاز در خواب زمستانی بسر می‌برند.
یعنی شهر و شهرداری به حال خود شده‌اند و نمایندگان مردم در پارلمان شهری ککشان هم نمی‌گزد و با تعطیلات نوروزی، کیف‌شان کوک است!!!
⁉️آقای حجه‌الاسلام محمدنیا رئیس شورای شهر پرند! چرا پیگیر تعیین تکلیف وضعیت شهردار منتخب خود (رحمت‌اله پایدار) نیستید؟ هفته‌هاست که در شبکه‌های اجتماعی خبرهای ضد و نقیض درخصوص صدور حکم شهردار پیشنهادی‌تان مخابره می‌شود، اما هنوز خبری نیست حاج آقا!!!
⁉️حاج آقا! چرا آینده‌نگری نکردید و مجتبی مرادی نوروزی از نیروهای مامور به شهرداری پرند را بعنوان سرپرست انتخاب کردید که امروز با اتمام ماموریت و بازگشت او به سازمان همیاری‌ها، شهرداری پرند با چالش روبرو شود؟
⁉️حاج آقا! چرا هیچ عجله و دلشوره‌ای برای پیگیری تعیین تکلیف شهردار پیشنهادی و حتی انتخاب سرپرست جدید ندارید؟ مگر شما و دوستان‌تان در مجموعه شورا نماینده این مردم نیستید؟؟؟
⁉️حاج آقا! لطفا دلیل کوتاهی مجموعه شورای شهر در خصوص وضعیت مدیریت شهری پرند را به افکارعمومی توضیح دهید و راهکاری برای برون‌رفت از این وضعیت آشفته و فشل شهری که شما مسئولیت آنرا دارید، پیدا کنید.

0 مورد نقد و بررسی

تبلیغ وینک مگ

→ خواندن مطلب قبلی

انتشارات مامن

خواندن مطلب بعدی ←

بودجه ۱۴۰۳ شهرداری نسیم شهر در هاله ای از ابهام قانونی

محبوب ترین