تبلیغ وینک مگ

تاکید حسن قشقاوی بر حل مسائل معیشتی مردم

حسن قشقاوی- مراسم افطاری

حسن قشقاوی- مراسم افطاری

حسن قشقاوی منتخب مردم برای مجلس دوازدهم در افطاریه حسینیه علی ابن موسی الرضا علیه السلام رباط کریم حاضر شده و سخنرانی نمود. این مراسم با همت هیأت امنای این حسینیه و جبهه پیروان ولایت شهرستان رباط کریم و پرند برگزار شد.
دکتر قشقاوی در این مراسم بار دیگر به مساله معیشت و اقتصاد مردم تاکید کرد و از کوچک شدن سفره های مردم به دلیل شرایط اقتصادی حال حاضر کشور ابراز ناراحتی کرد.
منتخب مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت : زمانی که سود بانکی در حوزه تولید و صنعت کاهش نیابد، مشکلات اقتصادی همچنان پابرجاست.
حسن قشقاوی با اشاره به وضعیت حاکم اقتصادی در کشور افزود: امیدوارم با بازنگری و تصویب قوانین در مجلس، گامی ارزنده در جهت رفاه مردم، رفع بیکاری، فقر و رونق تولید برداریم.
سخنگوی سابق وزارت امور خارجه تصریح کرد: انتظار میرود روزی شاهد افزایش حمایت و سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش تولید و صنعت باشیم تا دیگر کسی به سپرده‌گذاری مالی و دریافت سود بانکی اکتفا نکند و به جای آن، به دنبال سرمایه‌گذاری در تولید و صنعت باشد.
قشقاوی در بخش دیگری از سخنانش، به نامگذاری سال جدید از سوی رهبری اشاره کرد و یادآور شد: موضوعات تولید و اقتصاد از مقولات مهم کاری ما در برنامه‌های انتخابات مجلس بود که با تأکید رهبری انقلاب، امیدواریم به ثمر برسد.
وی با اشاره به برخی انتقادات چند رسانه محازی از پیشنهاد وی برای تشکیل مجمع نخبگان و مشارکت مردم در برنامه ریزی، سیاستگذاری و حل مشکلات، به شعار سال از زبان مقام معظم رهبری (جهش تولید با مشارکت مردم) اشاره نمود و بر تشکیل کارگروه‌های نخبگان بازتاکید کرد.
وی بانکداری کنونی و نگاه مدیران به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان را مانع بهبود وضعیت اقتصادی دانست و گفت: تا زمانی که سود بانکی کاهش نیابد حمایت از تولید یک شوخی خواهد بود.

0 مورد نقد و بررسی

تبلیغ وینک مگ

→ خواندن مطلب قبلی

کدام گوشی‌ها به اینترنت ماهواره‌ای وصل می‌شوند؟

خواندن مطلب بعدی ←

جنگ رسانه‌ای و نظم حقوقی سیاسی

محبوب ترین