پولاد پویش؛ افتخاری برای صنعت شهرستان رباطکریم (پرند) در حوزه سلامت کار
پولاد پویش؛ افتخاری برای صنعت شهرستان رباطکریم (پرند) در حوزه سلامت کار
🟠🟠🟠🟠
ل. الف. شرکت پولاد پویش مستقر در شهرک صنعتی پرند شهرستان رباطکریم، در ارزیابیهای تخصصی دستگاههای متولی حوزه سلامت و ایمنی کار، موفق شد عنوان کارفرمای سلامتمحور و خانه بهداشت کارگری برتر استان تهران را کسب نماید. این موفقیت ارزشمند پس از طی مراحل متعدد بازرسی و ارزیابی توسط نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی حاصل شد.
شرکت پولاد پویش با مدیرعاملی مهندس سیروس بختیاری و پیگیری اموراجرایی توسط تیم شرکت HSE: ” مهندس هدایت حبیبزاده، مهندس مطهره قزلباش ، مهندس جعفر ترابی”، توانست این افتخار را برای شهرستان رباطکریم و مجموعه شهرک صنعتی پرند به ارمغان آورد.
آیین تقدیر و تجلیل از این شرکت در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامت محور و خانه های بهداشت کارگری برتر که در سالن همایش های شرکت ساپکو برگزارش شد، با حضور مسئولان کشوری، استانی و نمایندگان مجلس و با اهدای لوح و تندیس، برگزار شد.
از جمله حاضران این مراسم، دکتر مالک حسینی معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون کار ، دکتر یزدی خواه نماینده مجلس و رئیس مجمع نمایندگان تهران ، دکتر فلسفی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، دکتر علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر ایران ، دکتر سام دلیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران ، مهندس جباری معاون مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، و سرکار خانم دکتر طهماسبی مدیریت امور اجتماعی اداره کل کار استان تهران بودند.
غرفه نمایش خدمات و توانمندی های شرکت پولاد پویش که در فضای جانبی سالن همایش برقرار بود، مورد بازدید دکتر فلسفی نماینده تهران درمحلس شورای اسلامی، دکتر سام دلیری رئیس کل اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان تهران، مهندس آذرپناه مشاور معاون وزیر و دکتر طهماسبی مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و مهندس صمیمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رباطکریم قرار گرفت.
خانه بهداشت کارگری زیر نظر مدیریت ایمنی، سلامت و محیط زیست شرکت پولاد پویش، از ابتدای تأسیس با هدایت و راهنمایی اعضای محترم شورای هماهنگی متناظر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رباطکریم ” مهندس حمید گراوند، مهندس محمد لطفی زنگنه و مهندس زهرا ملکی”، فعالیت های اجرایی خود را پیگیری می کند و پیش از این نیز موفق به کسب عنوان خانه بهداشت نمونه شهرستان رباطکریم شده است.
موفقیت بدست آمده نشاندهنده ظرفیتهای ارزشمند واحدهای صنعتی شهرستان رباطکریم در توجه همزمان به تولید و سلامت نیروی انسانی درکنار مسئولیتپذیری اجتماعی است. ظرفیتی که میتواند الگویی برای سایر بنگاههای اقتصادی استان تهران باشد.